Dobrý den,
dostali jsme obsílku od společnosti Credit Express ohledně uhrazení pojistného a penále u vozidla za období, kdy bylo prokazatelně pojištěno. Na výzvu jsme reagovali včas, ale z ČKP jsme nedostali žádnou odpověď. Po dalších 3 měsících, jsme obdrželi výzvu od CE. Následně jsme opět do ČKP zaslali znovu požadované materiály, opět bez jakékoliv odezvy. Nyní nás z CE obtěžují telefony s "poslední výzvou" s tím, že nemají k případu žádné další informace, pouze "vědí" ve kterém období údajně nebylo vozidlo pojištěno. V ČKP se dokážeme dovolat pouze na "kolovrátek" na infolince s tím, že "oni případ předali" a nemohou do něj nahlížet a že se máme obrátit na CE, nebo jejich právní oddělení, kam máme dojít "osobně"?! Můžete mi prosím někdo poradit, jak můžeme tento absurdní postup ČKA vyřešit? Není přeci v civilizované zemi možné vytvořit neexistující pohledávku, předat ji vymahačům a dělat jako že to není jijich věc? to je naprosto absurdní... děkuji, JS